Тест-смужки Uriscan U 11 придатні для візуальної оцінки результатів аналізу
Термін придатності 24 місяці від дати виготовлення
Комплектація 50 тест-смужок в 1 флаконі, інструкція
Тест смужки URiSCAN U 11 допоможуть Вам візуально визначити кількість білка в сечі.
Білок в сечі - один з найбільш діагностично важливих лабораторних ознак патології нирок. Невелика кількість білка в сечі може бути і у здорових людей, але виділення білка з сечею не перевищує в нормі 0,080 г / сут в спокої і 0,250 г / сут при інтенсивних фізичних навантаженнях, після довгої ходьби.
Нормою концентрації білка в ранковій сечі зазвичай вважають <0,033 г / л.
Білок в сечі може також виявлятися у здорових людей при сильних емоційних переживаннях, переохолодженні. У підлітків зустрічається ортостатична протеїнурія. Протеїнурія може свідчити про такі серйозні захворювання, як нефротичний синдром, діабетична нефропатія, гломерулонефрит, нефросклероз, порушена абсорбція в ниркових канальцях (синдром Фанконі, отруєння важкими металами, саркоїдоз, серповидноклеточная патологія), мієломна хвороба (білок Бенс-Джонса в сечі) і інші парапротеінеміі, порушення ниркової гемодинаміки при серцевій недостатності, лихоманці, злоякісні пухлини сечових шляхів, цистит, уретрит і інші інфекції сечовивідних шляхів.
Проведення аналізу сечі за допомогою тест-смужок URISCAN:
1. Занурте тест - смужку в сечу (можна так само намочити тест-смужку безпосередньо в струмені сечі).
2. Видаліть залишки сечі, провівши тест-смужкою по краю посудини з пробою або злегка доторкнувшись ребром тест-смужки до фільтрувальної папері (серветки).
3. Через 1-2 хвилину порівняти колірне фарбування реагентної зони тест-смужки з колірною шкалою на упаковці, при значному кол-ве осаду сечу слід процентріфугіровать на протязі 5хв
Діагностична зона тест-смужки визначає альбумін, а не загальний білок в сечі. Однак межа чутливості підібраний таким чином, щоб за допомогою тест-смужок не виявлялись низькі значення альбуміну (мікроальбумінурія). Якщо білок визначається за допомогою діагностичних смужок, то це, як правило, свідчить про нефропатії. Для діагностики ранніх стадій ушкоджень клубочків (діабетична, гіпертонічна нефропатія) випускають спеціальні тест-системи, в яких альбумін визначається імунохімічними методами.
Оплата
Готівкові при отриманні: Оплата готівкою при отриманні в будь-якому місті, де є представництва «Нової Пошти» (від 1 до 5 днів).Оплата готівкою кур'єру - цей спосіб оплати застосовується лише при доставці по Києву та передмістю.
Найближчим часом буде можлива служба доставки «Meest ПОШТА» дивіться карту відділень у Вашому місті тут.
Онлайн-оплата кредитною та дебетовою картою за допомогою сервісу WayForPay.
"Адресна доставка до дверей по Україні" - згідно з тарифами обраної служби Доставки.
Безкоштовно від 5000 грн., Або за умовами спеціальних акцій протягом доби після узгодження замовлення - після узгодження дати, часу і способу оплати з співробітником medi Plus.
Самовивіз
- Пункт видачі замовлень №1 в м. Київ тільки в будні дні, крім суботи, неділі та святкових днів з 9-00 до 17-00, субота з 10-00 до 15-00 (район Медмістечко, інститут ім. Шалімова) Магазин -партнер «Мед. Техніка »бул. Вацлава Гавела, 18, 2 поверх, 44 або 27 павільйон. Дістатися - швидкісний трамвай 1, 3 зупинка бул. Вацлава Гавела, трамвай 14, 15 зупинка проспект "Космонавта Комарова" час і номер замовлення (ОБОВ'ЯЗКОВО!) Узгодити за телефонами: 044-383-18-82; 097-527-89-21; 093-25-77-443; 099-208-9831.Оформлене і узгоджене замовлення може забрати будь-хто, але необхідно знати номер замовлення!
Процедура замовлення та її оформлення.
Увага! Кольори (відтінки) товару при відображенні на моніторі залежать від його налаштувань і можуть відрізнятися від реальних.
Для більш точної інформації звертайтеся до оператора за вказаними на сайті телефонними номерами.
Коли Ви вже визначилися з покупками, Ви можете сміливо вирушати за посиланням "Кошик» на сторінку замовлення, де показані всі відібрані Вами товари. Тут Ви зможете відкоригувати їх кількість, видалити непотрібні або помилково вибрані товари. Уважно вивчіть варіанти і відзначте потрібний Вам «Спосіб оплати» і «Спосіб доставки». Заповніть залишені незаповненими віконця, уважно подивіться всі деталі доставки, і якщо все правильно, натисніть кнопку «Замовити товар».
В процесі оформлення Вашого замовлення, воно проходить наступні стадії:
Працездатність виробу, відсутність дефектів і комплектність перевіряє покупець в присутності кур'єра при отриманні товару. Відмовившись від перевірки виробу в момент покупки - покупець бере відповідальність за працездатність виробу на себе.
Гарантії
Перш ніж почати використання виробу, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами і посібником по експлуатації. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Всі товари, розміщені на сайті poloski.com і доступні для покупки, мають необхідну документацію і дозволені для продажу в Україні. Термін та умови гарантійного обслуговування кожного конкретного товару зазначений в докладному описі кожної моделі і забезпечується безпосередньо сервісними центрами виробників товару або офіційним постачальником. Зазвичай гарантійні зобов'язання на безкоштовне сервісне обслуговування, обмін, або повернення від 3-х місяців до 5 років. Адреси та контактні телефони сервісних центрів зазначені в розділі каталогу «Детальний опис». Якщо Ви не знаходите інформації про сервісний центр, товару, що продається в нашому інтернет-магазині - Ви можете звернутися до оператора або адміністратора сайту.
Працездатність, відсутність дефектів і комплектність перевіряє Покупець в присутності кур'єра при отриманні товару. Відмовившись від перевірки виробу в момент покупки - Покупець бере відповідальність на себе.
Умови повернення чи обміну
Повернення коштів, сплачених за товар, здійснюється на підставі письмової Заяви, переведенням на банківську карту або ж грошовим переказом «Укрпоштою». Якщо у вас виникла потреба його повернути або обміняти куплений у нас виріб, зробити Ви можете це за попередньою домовленістю з оператором за номерами телефонів: (044) 383-91-18; (099) 208-98-31; (093) 25-77-44-3; (097) 527-89-21 Діючи згідно Закону України «Про захист прав споживача» і ст.9 Ви можете протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:
• якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формами.
• не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи.
Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:
1. купити будь-який інший товар;
2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару (за винятком комісії банку, комісії платіжної системи та інших додаткових платежів), написавши Заяву в довільній формі із зазначенням всіх обставин, суми на ім'я ФОПа від котрого був отриманий Товар;
3. поміняти товар на такий же при першому ж його надходженні в продаж.
При поверненні має бути збережено:
Які товари не підлягають обміну та поверненню?
Зверніть увагу, що не підлягають поверненню або обміну, відповідно до постанови "Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів "від 19 березня 1994р. N 172": Товари медичного призначення; Товари сан. гігієни та особистого користування; Корсетні і панчішні вироби.
Гарантійні зобов'язання не поширюються в наступних випадках:
Хто оплачує послуги з пересилання?
Якщо куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцеві, то зворотну відправку, а також пересилання грошей (післяплатою) оплачує покупець.
У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе інтернет-магазин.