Тест-смужки для дослідження сечі U25 Nephro 6L (кров, білок, нітрити, глюкоза, рН, лейкоцити).
Упаковка містить 100 шт. Дата на упаковці: уточніть під час узгодження Замовлення.
Тест-полоcкі URISCAN Nephro 6L (U 25) одні з найбільш універсальних і простих помічників в діагностиці захворювання нирок.
Вони дозволяють контролювати і своєчасно реагувати на небажані зміни в організмі, такі, як гломерулонефрит, пієлонефрит, нефропатії різної етіології, пієлоцистит, цистит, уретрит, а також цукровий діабет та інші захворювання.
Придатні як для візуального оцінювання, так і для інструментального (з аналізатором URiSCAN Optima).
Інструкція по застосуванню (візуальний метод):
Занурте тест-смужку в сечу → Видаліть залишки сечі → Через 1-2 хв порівняйте колірне фарбування реагентної зони тест-смужки з колірною шкалою на упаковці.
Важливо: Термін придатності тест-смужок після розтину тубуса відповідає зазначеному на упаковці.
Деякі характкрістікі:
Параметр | Значення |
Визначається параметр | Кров, білок, нітрити, глюкоза, рН, лейкоцити |
Проба сечі | Кількість, необхідна для покриття реагентної зони |
Час на аналіз | 1 минута |
Оптимізація для роботи на аналізаторі | Так |
Виробник YD Diagnostics (Корея)
Оплата
Готівкові при отриманні: Оплата готівкою при отриманні в будь-якому місті, де є представництва «Нової Пошти» (від 1 до 5 днів).Оплата готівкою кур'єру - цей спосіб оплати застосовується лише при доставці по Києву та передмістю.
Найближчим часом буде можлива служба доставки «Meest ПОШТА» дивіться карту відділень у Вашому місті тут.
Онлайн-оплата кредитною та дебетовою картою за допомогою сервісу WayForPay.
"Адресна доставка до дверей по Україні" - згідно з тарифами обраної служби Доставки.
Безкоштовно від 5000 грн., Або за умовами спеціальних акцій протягом доби після узгодження замовлення - після узгодження дати, часу і способу оплати з співробітником medi Plus.
Самовивіз
- Пункт видачі замовлень №1 в м. Київ тільки в будні дні, крім суботи, неділі та святкових днів з 9-00 до 17-00, субота з 10-00 до 15-00 (район Медмістечко, інститут ім. Шалімова) Магазин -партнер «Мед. Техніка »бул. Вацлава Гавела, 18, 2 поверх, 44 або 27 павільйон. Дістатися - швидкісний трамвай 1, 3 зупинка бул. Вацлава Гавела, трамвай 14, 15 зупинка проспект "Космонавта Комарова" час і номер замовлення (ОБОВ'ЯЗКОВО!) Узгодити за телефонами: 044-383-18-82; 097-527-89-21; 093-25-77-443; 099-208-9831.Оформлене і узгоджене замовлення може забрати будь-хто, але необхідно знати номер замовлення!
Процедура замовлення та її оформлення.
Увага! Кольори (відтінки) товару при відображенні на моніторі залежать від його налаштувань і можуть відрізнятися від реальних.
Для більш точної інформації звертайтеся до оператора за вказаними на сайті телефонними номерами.
Коли Ви вже визначилися з покупками, Ви можете сміливо вирушати за посиланням "Кошик» на сторінку замовлення, де показані всі відібрані Вами товари. Тут Ви зможете відкоригувати їх кількість, видалити непотрібні або помилково вибрані товари. Уважно вивчіть варіанти і відзначте потрібний Вам «Спосіб оплати» і «Спосіб доставки». Заповніть залишені незаповненими віконця, уважно подивіться всі деталі доставки, і якщо все правильно, натисніть кнопку «Замовити товар».
В процесі оформлення Вашого замовлення, воно проходить наступні стадії:
Працездатність виробу, відсутність дефектів і комплектність перевіряє покупець в присутності кур'єра при отриманні товару. Відмовившись від перевірки виробу в момент покупки - покупець бере відповідальність за працездатність виробу на себе.
Гарантії
Перш ніж почати використання виробу, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами і посібником по експлуатації. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Всі товари, розміщені на сайті poloski.com і доступні для покупки, мають необхідну документацію і дозволені для продажу в Україні. Термін та умови гарантійного обслуговування кожного конкретного товару зазначений в докладному описі кожної моделі і забезпечується безпосередньо сервісними центрами виробників товару або офіційним постачальником. Зазвичай гарантійні зобов'язання на безкоштовне сервісне обслуговування, обмін, або повернення від 3-х місяців до 5 років. Адреси та контактні телефони сервісних центрів зазначені в розділі каталогу «Детальний опис». Якщо Ви не знаходите інформації про сервісний центр, товару, що продається в нашому інтернет-магазині - Ви можете звернутися до оператора або адміністратора сайту.
Працездатність, відсутність дефектів і комплектність перевіряє Покупець в присутності кур'єра при отриманні товару. Відмовившись від перевірки виробу в момент покупки - Покупець бере відповідальність на себе.
Умови повернення чи обміну
Повернення коштів, сплачених за товар, здійснюється на підставі письмової Заяви, переведенням на банківську карту або ж грошовим переказом «Укрпоштою». Якщо у вас виникла потреба його повернути або обміняти куплений у нас виріб, зробити Ви можете це за попередньою домовленістю з оператором за номерами телефонів: (044) 383-91-18; (099) 208-98-31; (093) 25-77-44-3; (097) 527-89-21 Діючи згідно Закону України «Про захист прав споживача» і ст.9 Ви можете протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:
• якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формами.
• не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи.
Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:
1. купити будь-який інший товар;
2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару (за винятком комісії банку, комісії платіжної системи та інших додаткових платежів), написавши Заяву в довільній формі із зазначенням всіх обставин, суми на ім'я ФОПа від котрого був отриманий Товар;
3. поміняти товар на такий же при першому ж його надходженні в продаж.
При поверненні має бути збережено:
Які товари не підлягають обміну та поверненню?
Зверніть увагу, що не підлягають поверненню або обміну, відповідно до постанови "Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів "від 19 березня 1994р. N 172": Товари медичного призначення; Товари сан. гігієни та особистого користування; Корсетні і панчішні вироби.
Гарантійні зобов'язання не поширюються в наступних випадках:
Хто оплачує послуги з пересилання?
Якщо куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцеві, то зворотну відправку, а також пересилання грошей (післяплатою) оплачує покупець.
У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе інтернет-магазин.