Ортез Levamed stabili-tri

В наявності

Ортез гомілковостопний моделюючий Levamed stabili-tri

артикул Levamed stabili-tri
9000,00 грн
Розмір:

Levamed stabili-tri - ортез для гомілковостопного суглобу з трикотажу зі стабілізуючим елементом і системою ременів для поступової мобілізації. Виріб призначений винятково для ортопедичної стабілізації гомілковостопного суглобу і використовується тільки за відсутності пошкодження шкіри.   Простий моделюючий дизайн. Широкий отвір для полегшення болю при надяганні і зніманні. Перехресна шнурівка для регулювання тиску.   Використані матеріали

  • Поліамід, поліестер, еластан

Особливості

  • Модульний дизайн забезпечує функціональне відновлення.
  • Модифікація для трьох фаз відновлення забезпечує  безпечне і надійне лікування та  мобілізацію пацієнта.
  • Язичок, що фіксує таранну кістку, зменшує зміщення передньої частини таранного суглобу. Серединний стабілізуючий елемент забезпечує опору і зменшує навантаження на латеральну частину стопи.
  • Стабілізуючий ремінь забезпечує пронацію стопи і стимулює процес відновлення. Компресійна тканина поліпшує пропріоцептивну чутливість і забезпечує швидке розсмоктування гематом і набряків.

Принцип дії:  

  • Ортез забезпечує стабілізацію гомілковостопного суглобу завдяки комбінації трикотажу, твердого стабілізуючого (термопластичного) елементу, що проходить у медіальному напрямку, нерухомого язичка і системи ременів.
  • Обмеження пронації, супінації і згинання гомілковостопного суглобу захищає суглоб від подальших пошкоджень після травми.
  • При цьому трикотаж забезпечує масажний ефект, що стимулює кровообіг і прискорює розсмоктування набряків і випоту.
  • Система ременів сприяє природній стабілізації і забезпечує додаткову підтримку, подібно до функціональної фіксуючої пов'язки.
  • Завдяки можливості моделювання ортез Levamed stabili-tri можна використовувати для терапії, адаптованої до різних стадій.
  • Залежно від стадії лікування виріб можна частково модифікувати, забезпечивши більшу свободу контрольованого руху.
  • У міру необхідності ортез можна носити з панчохою або без неї
  • 1. Перша фаза - фаза гострого перебігу (запалення).
  • Для зняття запалень і виражених набряків гомілковостопного суглобу відразу після травми потрібна обов'язкова іммобілізація стопи.
  • Цей ортез оснащений стабілізуючим елементом і системою ременів, тому забезпечує максимальну підтримку для зняття навантаження, зменшуючи набряк і біль.
  • 2. Друга фаза - фаза відновлення (проліферації).
  • Мобілізацію стопи можна збільшувати поступово, завдяки чому поліпшується м'язова стабілізація гомілковостопного суглобу і забезпечується подальше зменшення набряку уражених структур.
  • За рахунок зняття стабілізуючих елементів забезпечується більша свобода  гомілковостопного суглобу для контрольованого руху.
  • Комбінація твердого язичка і ременя забезпечує необхідну підтримку.
  • Однак, щоб повторно не травмувати структури, що відновлюються протягом дня, рекомендується продовжувати використання нерухомого елемента навіть вночі.
  • 3. Третя фаза - фаза ремоделювання.
  • На останній стадії лікування ремінь знімають, щоб ще більше збільшити свободу руху.
  • Ціль полягає в підготовці пошкоджених структур до навантажень і їх зміцнення.
  • За допомогою твердого язичка і трикотажу пропріоцептивно підтримується природна стабілізація суглобу.  

Рекомендації з надягання і знімання:  

Надягання ортеза. Зафіксуйте середину ременя на передній частині стопи. При цьому стежте за дотриманням трапецієподібної форми. У результаті кінець ременя повинен знаходитись  на зовнішній стороні стопи, таким чином, щоб було видно символи у вигляді точок. Вставте стабілізуючий елемент (термопластичний) у трикотаж і переконайтеся в тому, що він зафіксований у двох точках  застібки на липучках: на основі і на литці. Вставте руки зверху в ортез із двох сторін і утримуйте стабілізуючий елемент з трикотажем. При цьому стежте, щоб ортез був широко відкритий, і натягайте його тільки на стопу, поки п’ятка не займе правильне положення в оболонці. Закриваючи ортез, простежте, щоб язичок був під трикотажем, як у звичайному черевику на шнурках. У процесі шнурування стопа повинна перебувати під кутом 90° до гомілки (в залежності від болісних відчуттів). Закрийте ортез. Для цього протягніть шнурки в петлі і зав'яжіть бантиком. Стежте за тим, щоб ортез щільно сидів на стопі, але при цьому не затягуйте шнурки занадто сильно, щоб уникнути надмірного стиснення. Візьміться за кінець ременя, що лежить поруч зі стопою. Проведіть його по діагоналі над тильною частиною стопи назад і вверх, а потім зафіксуйте над щиколоткою на байці. Повторіть описані вище дії з іншим кінцем ременя, потім закріпіть його поруч з першим кінцем. Довжину ременя можна регулювати індивідуально, обрізавши зайві кінці. Для цього розстібніть застібки-липучки на кінцях ременя і обріжте його. Знімання ортезу. Спочатку послабте ремінь і шнурівку. Для полегшення знімання ортез повинен бути широко відкритий. Однією  рукою тримайте язичок, а іншою  візьміть трикотаж і стабілізуючий елемент. Зніміть ортез зі стопи, потягнувши вниз.

Рекомендації по догляду:  

  • Перед пранням застібніть застібки-липучки.
  • Кондиціонери для тканин, олії, жири, лосьйони, мазі та залишки мила можуть пошкодити матеріал і призвести до зниження ефекту Clima Comfort, а також викликати подразнення шкіри.
  • Рекомендується ручне прання з використанням засобу Medi Clean або делікатний режим прання при температурі води 30 °С з використанням м'якого засобу для миття без застосування кондиціонеру для тканин.
  • Не використовуйте відбілювач.
  • Сушіть на свіжому повітрі. Не прасуйте. Не піддавайте хімічному очищенню.


Показання

  • Розтягнення  зв'язок гомілковостопного суглобу (ступені II-III).
  • Хронічна нестабільність гомілковостопного і підтаранного суглобу.
  • Лікування після операцій на зв'язковому апараті гомілковостопного суглобу.

  Протипоказання:  

  • Захворювання або пошкодження шкіри у ділянці застосування, особливо за наявності симптомів запалення (локальне відчуття тепла, набряк, почервоніння).
  • Порушення чутливості і кровообігу нижніх кінцівок або стоп (наприклад, при діабеті). Порушення лімфовідтоку, а також набряк м'яких тканин незрозумілого походження за межами ділянки застосування.  




 

Детальніше
Розмір
3, 4, 1, 2
Можливий кольор
чорно-блакитний
Детальніше

Оплата і доставка

Оплата

Готівкові при отриманні: Оплата готівкою при отриманні в будь-якому місті, де є представництва «Нової Пошти»  (від 1 до 5 днів).Оплата готівкою кур'єру - цей спосіб оплати застосовується лише при доставці по Києву та передмістю. 

Найближчим часом буде можлива служба доставки «Meest ПОШТА» дивіться карту відділень у Вашому місті тут.

Онлайн-оплата кредитною та дебетовою картою за допомогою сервісу WayForPay.

Пункт видачі Замовлень і варіанти Доставки

"Адресна доставка до дверей по Україні" - згідно з тарифами обраної служби Доставки.

Безкоштовно від 5000 грн., Або за умовами спеціальних акцій протягом доби після узгодження замовлення - після узгодження дати, часу і способу оплати з співробітником medi Plus.

Самовивіз
- Пункт видачі замовлень №1 в м. Київ тільки в будні дні, крім суботи, неділі та святкових днів з 9-00 до 17-00, субота з 10-00 до 15-00 (район Медмістечко, інститут ім. Шалімова) Магазин -партнер «Мед. Техніка »бул. Вацлава Гавела, 18, 2 поверх, 44 або 27 павільйон. Дістатися - швидкісний трамвай 1, 3 зупинка бул. Вацлава Гавела, трамвай 14, 15 зупинка проспект "Космонавта Комарова" час і номер замовлення (ОБОВ'ЯЗКОВО!) Узгодити за телефонами: 044-383-18-82; 097-527-89-21; 093-25-77-443; 099-208-9831.Оформлене і узгоджене замовлення може забрати будь-хто, але необхідно знати номер замовлення!

Процедура замовлення та її оформлення.

Увага! Кольори (відтінки) товару при відображенні на моніторі залежать від його налаштувань і можуть відрізнятися від реальних.

Для більш точної інформації звертайтеся до оператора за вказаними на сайті телефонними номерами.

Коли Ви вже визначилися з покупками, Ви можете сміливо вирушати за посиланням "Кошик» на сторінку замовлення, де показані всі відібрані Вами товари. Тут Ви зможете відкоригувати їх кількість, видалити непотрібні або помилково вибрані товари. Уважно вивчіть варіанти і відзначте потрібний Вам «Спосіб оплати» і «Спосіб доставки». Заповніть залишені незаповненими віконця, уважно подивіться всі деталі доставки, і якщо все правильно, натисніть кнопку «Замовити товар».

В процесі оформлення Вашого замовлення, воно проходить наступні стадії:

  1.  Підтвердження замовлення - після того як Ви оформили замовлення, комп'ютер автоматично відправляє на вказаний Вами «e-mail»      підтвердження про його отримання. Незабаром замовлення буде оброблено нашим менеджером. Як правило, обробка триває не більше 1-2 годин в робочий час.
  2. Формування замовлення - перше, що ми робимо, обробляючи ваше замовлення, резервуємо його на складі.
  3. Після того, як товар зарезервований, наш менеджер зв'язується з Вами по електронній пошті або по телефону, які Ви вказали в реєстраційній формі, для того, щоб ще раз підтвердити комплектацію і вартість Вашого замовлення. Це допоможе уникнути можливих помилок. На жаль, іноді бувають випадки, коли замовлений Вами товар закінчується на складі, і ми не можемо повністю виконати Ваше замовлення. В цьому випадку ми зв'язуємося з Вами для узгодження подальших дій - відправити спочатку частину замовлення, а відсутні товари доставляти в міру їх появи, дочекатися поки не сформується все замовлення або видалити із замовлення відсутні товари.

Працездатність виробу, відсутність дефектів і комплектність перевіряє покупець в присутності кур'єра при отриманні товару. Відмовившись від перевірки виробу в момент покупки - покупець бере відповідальність за працездатність виробу на себе.

Детальніше

Гарантії

Перш ніж почати використання виробу, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами і посібником по експлуатації. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Всі товари, розміщені на сайті poloski.com і доступні для покупки, мають необхідну документацію і дозволені для продажу в Україні. Термін та умови гарантійного обслуговування кожного конкретного товару зазначений в докладному описі кожної моделі і забезпечується безпосередньо сервісними центрами виробників товару або офіційним постачальником. Зазвичай гарантійні зобов'язання на безкоштовне сервісне обслуговування, обмін, або повернення від 3-х місяців до 5 років. Адреси та контактні телефони сервісних центрів зазначені в розділі каталогу «Детальний опис». Якщо Ви не знаходите інформації про сервісний центр, товару, що продається в нашому інтернет-магазині - Ви можете звернутися до оператора або адміністратора сайту.

Працездатність, відсутність дефектів і комплектність перевіряє Покупець в присутності кур'єра при отриманні товару. Відмовившись від перевірки виробу в момент покупки - Покупець бере відповідальність на себе.

Умови повернення чи обміну

Повернення коштів, сплачених за товар, здійснюється на підставі письмової Заяви, переведенням на банківську карту або ж грошовим переказом «Укрпоштою». Якщо у вас виникла потреба його повернути або обміняти куплений у нас виріб, зробити Ви можете це за попередньою домовленістю з оператором за номерами телефонів: (044) 383-91-18; (099) 208-98-31; (093) 25-77-44-3; (097) 527-89-21 Діючи згідно Закону України «Про захист прав споживача» і ст.9 Ви можете протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:

• якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формами.

• не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:

1. купити будь-який інший товар;
2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару (за винятком комісії банку, комісії платіжної системи та інших додаткових платежів), написавши Заяву в довільній формі із зазначенням всіх обставин, суми на ім'я ФОПа від котрого був отриманий Товар;
3. поміняти товар на такий же при першому ж його надходженні в продаж.
При поверненні має бути збережено:

  • повна комплектація товару; цілісність всіх компонентів упаковки;
  • товарний вигляд виробів; документ про оплату (товарний чек, квитанція банку);
  • гарантійний талон (якщо передбачений).

Які товари не підлягають обміну та поверненню?

Зверніть увагу, що не підлягають поверненню або обміну, відповідно до постанови "Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів "від 19 березня 1994р. N 172": Товари медичного призначення; Товари сан. гігієни та особистого користування; Корсетні і панчішні вироби.

Гарантійні зобов'язання не поширюються в наступних випадках:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Хто оплачує послуги з пересилання?

Якщо куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцеві, то зворотну відправку, а також пересилання грошей (післяплатою) оплачує покупець.
У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе інтернет-магазин.

Детальніше