Бандаж Lumbamed plus Emotion

В наявності

Бандаж спортивний Lumbamed plus Emotion

артикул Lumbamed plus Emotion
6720,00 грн
Розмір:
Можливий кольор:

Lumbamed plus E⁺motion - бандаж для поперекового відділу зі вставкою.

  • Виріб призначений винятково для ортопедичної стабілізації поперекового відділу і використовується тільки за відсутності пошкодження шкіри.
  • 3 D-вставка із кварцового силікону.
  • Ергономічні петлі для кисті рук полегшують надягання.
  • Спортивний дизайн. 

Використані матеріали:

  • Поліамід, поліестер, еластан, поліуретан, поліетилен.

Особливості

  • Стабілізація поперекового відділу хребта і попереково-крижового відділу за допомогою масажної вставки.
  • Усунення лордозу поперекового відділу за допомогою пропріоцептивної компресії абдомінальної ділянки


Принцип дії:

  • Lumbamed plus E⁺motion надає стабілізуючий ефект і полегшує біль у поперековому відділі хребта.
  • Компресійна плетена тканина і вставка стимулюють кровообіг, полегшують біль і чинять масажну дію,  зменшуючи м'язову напруженість.
  • Максимальний лікувальний ефект бандажу настає під час занять спортом.
  • Зазвичай бандаж можна носити протягом всього дня.
  • Спеціальний крій в паховій ділянці (зона комфорту) забезпечує оптимальну посадку бандажа по фігурі.
  • Однак цей аспект залежить від ступеня комфорту.
  • При тривалому перебуванні в нерухомому стані (при тривалому сидінні або в тривалих поїздках на автомобілі і під час сну) бандаж рекомендується знімати.
  • Якщо в період використання бандажа з'явиться сильний біль або відчуття дискомфорту, необхідно негайно зняти бандаж і звернутися до лікаря або в спеціалізований магазин. Бандаж можна використовувати у воді.
  • Після застосування його рекомендується ретельно промити.  

Рекомендації з надягання і знімання:

  • Надягніть чохол з тканини на масажну вставку і прикріпіть її в центр сірої зони на липку основу між двох твердих пластин на задній частині бандажу, відповідно до рекомендацій лікаря або спеціаліста.
  • Вставка повинна бути прикріплена таким чином, щоб під час носіння її нижній край знаходився безпосередньо над складкою між сідницями.
  • Вставте ліву руку в петлю на внутрішній поверхні лівої сторони застібки.
  • Обкрутіть бандаж навколо тулубу і вставте праву руку в петлю на зовнішній поверхні правої сторони застібки.
  • З'єднайте обидві сторони застібки в центрі таким чином, щоб вони якнайбільше перекривали одна одну і максимально рівно закріпіть застібку-липучку.
  • Бандаж одягнено правильно, якщо нижній край застібки перебуває безпосередньо над паховою ділянкою.
  • Завжди носіть бандаж Lumbamed plus під одягом.
  • Це оптимізує ефект Clima Comfort.
  • Перший раз бандаж слід надягати після інструктажу, проведеного навченим спеціалістом.   Рекомендації по догляду:
  • Перед пранням застібніть застібки-липучки і зніміть вставку.
  • Її можна протерти вологою серветкою.
  • Кондиціонери для тканин, олії, жири і мазі можуть пошкодити матеріал і призвести до зниження ефекту Clima-Comfort.
  • Залишки мила можуть викликати подразнення шкіри і зношення матеріалу.
  • Рекомендується ручне прання з використанням засобу Medi Clean або делікатний режим прання при температурі води 30 °С з використанням м'якого засобу для миття без застосування кондиціонера для тканин.
  • Не використовуйте відбілювач.
  • Сушіть на свіжому повітрі.
  • Не прасуйте.
  • Не піддавайте хімічному очищенню.

Показання

  • Біль  в нижній частині спини (люмбаго), пошкодження зв'язок.
  • Захворювання, що супроводжуються подразненням (крижово-клубового суглобу, фасеточних суглобів).
  • Постуральний і м'язовий дисбаланс у поперековій ділянці.
  • Незначне ослаблення суглобів у поперековому відділі хребта, наприклад, при остеохондрозі, спондильозі, спондилоартрозі.
  • Стан після дискектомії.  

Протипоказання:  

  • Відсутні.


 

Детальніше
Розмір
3, 4, 1, 5, 2
Можливий кольор
Сірий, Чорний
Детальніше

Оплата і доставка

Оплата

Готівкові при отриманні: Оплата готівкою при отриманні в будь-якому місті, де є представництва «Нової Пошти»  (від 1 до 5 днів).Оплата готівкою кур'єру - цей спосіб оплати застосовується лише при доставці по Києву та передмістю. 

Найближчим часом буде можлива служба доставки «Meest ПОШТА» дивіться карту відділень у Вашому місті тут.

Онлайн-оплата кредитною та дебетовою картою за допомогою сервісу WayForPay.

Пункт видачі Замовлень і варіанти Доставки

"Адресна доставка до дверей по Україні" - згідно з тарифами обраної служби Доставки.

Безкоштовно від 5000 грн., Або за умовами спеціальних акцій протягом доби після узгодження замовлення - після узгодження дати, часу і способу оплати з співробітником medi Plus.

Самовивіз
- Пункт видачі замовлень №1 в м. Київ тільки в будні дні, крім суботи, неділі та святкових днів з 9-00 до 17-00, субота з 10-00 до 15-00 (район Медмістечко, інститут ім. Шалімова) Магазин -партнер «Мед. Техніка »бул. Вацлава Гавела, 18, 2 поверх, 44 або 27 павільйон. Дістатися - швидкісний трамвай 1, 3 зупинка бул. Вацлава Гавела, трамвай 14, 15 зупинка проспект "Космонавта Комарова" час і номер замовлення (ОБОВ'ЯЗКОВО!) Узгодити за телефонами: 044-383-18-82; 097-527-89-21; 093-25-77-443; 099-208-9831.Оформлене і узгоджене замовлення може забрати будь-хто, але необхідно знати номер замовлення!

Процедура замовлення та її оформлення.

Увага! Кольори (відтінки) товару при відображенні на моніторі залежать від його налаштувань і можуть відрізнятися від реальних.

Для більш точної інформації звертайтеся до оператора за вказаними на сайті телефонними номерами.

Коли Ви вже визначилися з покупками, Ви можете сміливо вирушати за посиланням "Кошик» на сторінку замовлення, де показані всі відібрані Вами товари. Тут Ви зможете відкоригувати їх кількість, видалити непотрібні або помилково вибрані товари. Уважно вивчіть варіанти і відзначте потрібний Вам «Спосіб оплати» і «Спосіб доставки». Заповніть залишені незаповненими віконця, уважно подивіться всі деталі доставки, і якщо все правильно, натисніть кнопку «Замовити товар».

В процесі оформлення Вашого замовлення, воно проходить наступні стадії:

  1.  Підтвердження замовлення - після того як Ви оформили замовлення, комп'ютер автоматично відправляє на вказаний Вами «e-mail»      підтвердження про його отримання. Незабаром замовлення буде оброблено нашим менеджером. Як правило, обробка триває не більше 1-2 годин в робочий час.
  2. Формування замовлення - перше, що ми робимо, обробляючи ваше замовлення, резервуємо його на складі.
  3. Після того, як товар зарезервований, наш менеджер зв'язується з Вами по електронній пошті або по телефону, які Ви вказали в реєстраційній формі, для того, щоб ще раз підтвердити комплектацію і вартість Вашого замовлення. Це допоможе уникнути можливих помилок. На жаль, іноді бувають випадки, коли замовлений Вами товар закінчується на складі, і ми не можемо повністю виконати Ваше замовлення. В цьому випадку ми зв'язуємося з Вами для узгодження подальших дій - відправити спочатку частину замовлення, а відсутні товари доставляти в міру їх появи, дочекатися поки не сформується все замовлення або видалити із замовлення відсутні товари.

Працездатність виробу, відсутність дефектів і комплектність перевіряє покупець в присутності кур'єра при отриманні товару. Відмовившись від перевірки виробу в момент покупки - покупець бере відповідальність за працездатність виробу на себе.

Детальніше

Гарантії

Перш ніж почати використання виробу, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами і посібником по експлуатації. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Всі товари, розміщені на сайті poloski.com і доступні для покупки, мають необхідну документацію і дозволені для продажу в Україні. Термін та умови гарантійного обслуговування кожного конкретного товару зазначений в докладному описі кожної моделі і забезпечується безпосередньо сервісними центрами виробників товару або офіційним постачальником. Зазвичай гарантійні зобов'язання на безкоштовне сервісне обслуговування, обмін, або повернення від 3-х місяців до 5 років. Адреси та контактні телефони сервісних центрів зазначені в розділі каталогу «Детальний опис». Якщо Ви не знаходите інформації про сервісний центр, товару, що продається в нашому інтернет-магазині - Ви можете звернутися до оператора або адміністратора сайту.

Працездатність, відсутність дефектів і комплектність перевіряє Покупець в присутності кур'єра при отриманні товару. Відмовившись від перевірки виробу в момент покупки - Покупець бере відповідальність на себе.

Умови повернення чи обміну

Повернення коштів, сплачених за товар, здійснюється на підставі письмової Заяви, переведенням на банківську карту або ж грошовим переказом «Укрпоштою». Якщо у вас виникла потреба його повернути або обміняти куплений у нас виріб, зробити Ви можете це за попередньою домовленістю з оператором за номерами телефонів: (044) 383-91-18; (099) 208-98-31; (093) 25-77-44-3; (097) 527-89-21 Діючи згідно Закону України «Про захист прав споживача» і ст.9 Ви можете протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:

• якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формами.

• не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:

1. купити будь-який інший товар;
2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару (за винятком комісії банку, комісії платіжної системи та інших додаткових платежів), написавши Заяву в довільній формі із зазначенням всіх обставин, суми на ім'я ФОПа від котрого був отриманий Товар;
3. поміняти товар на такий же при першому ж його надходженні в продаж.
При поверненні має бути збережено:

  • повна комплектація товару; цілісність всіх компонентів упаковки;
  • товарний вигляд виробів; документ про оплату (товарний чек, квитанція банку);
  • гарантійний талон (якщо передбачений).

Які товари не підлягають обміну та поверненню?

Зверніть увагу, що не підлягають поверненню або обміну, відповідно до постанови "Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів "від 19 березня 1994р. N 172": Товари медичного призначення; Товари сан. гігієни та особистого користування; Корсетні і панчішні вироби.

Гарантійні зобов'язання не поширюються в наступних випадках:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Хто оплачує послуги з пересилання?

Якщо куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцеві, то зворотну відправку, а також пересилання грошей (післяплатою) оплачує покупець.
У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе інтернет-магазин.

Детальніше