Бандаж абдомінальний protect.Abdominal support

В наявності

Бандаж абдомінальний protect.Abdominal support

артикул protect.Abdominal support
1700,00 грн
Розмір:

Універсальний легкий бандаж protect.Abdominal support зазвичай застосовується після операцій на черевній стінці і на грудній клітці. Бандаж призначають при різних станах і захворюваннях, коли потрібно обмежити рухливість черевної стінки. Особливістю бандажа є відсутність жорстких вставок в конструкції і еластична тканина, щільно облягає тіло. Завдяки простоті фіксації на тілі за допомогою застібок- «липучок» protect.Abdominal support забезпечує швидкий доступ до післяопераційним пов'язкам.

Особливості:

  • Компресійний дихаючий матеріал
  • Приємна на дотик текстура матеріалу
  • Полегшена конструкція без ребер жорсткості
  • Бандаж непомітний під одягом гіпоалергенні матеріали
  • Широка застёжка- «липучка» (Velcro) можна прати  

Принцип дії:  

  • Обмежує рухливість передньої черевної стінки і створює умови для швидкого і безболісного загоєння післяопераційної рани з утворенням малопомітних рубців
  • Підвищує внутрішньочеревний тиск і обмежує рухливість органів черевної порожнини

Показання:

  • Післяопераційний період після втручань на черевній порожнині
  • Післяопераційний період після втручань на органах грудної клітки післяопераційний набряк Удари грудної клітки
  • Переломи ребер
  • Підтримка м'язів черевної стінки
  • Зниження навантаження на поперековий відділ хребта
  • Профілактика утворення грубих післяопераційних рубців




 

Детальніше
Розмір
S, M, L, XL
Можливий кольор
Білий
Детальніше

Оплата і доставка

Оплата

Готівкові при отриманні: Оплата готівкою при отриманні в будь-якому місті, де є представництва «Нової Пошти»  (від 1 до 5 днів).Оплата готівкою кур'єру - цей спосіб оплати застосовується лише при доставці по Києву та передмістю. 

Найближчим часом буде можлива служба доставки «Meest ПОШТА» дивіться карту відділень у Вашому місті тут.

Онлайн-оплата кредитною та дебетовою картою за допомогою сервісу WayForPay.

Пункт видачі Замовлень і варіанти Доставки

"Адресна доставка до дверей по Україні" - згідно з тарифами обраної служби Доставки.

Безкоштовно від 5000 грн., Або за умовами спеціальних акцій протягом доби після узгодження замовлення - після узгодження дати, часу і способу оплати з співробітником medi Plus.

Самовивіз
- Пункт видачі замовлень №1 в м. Київ тільки в будні дні, крім суботи, неділі та святкових днів з 9-00 до 17-00, субота з 10-00 до 15-00 (район Медмістечко, інститут ім. Шалімова) Магазин -партнер «Мед. Техніка »бул. Вацлава Гавела, 18, 2 поверх, 44 або 27 павільйон. Дістатися - швидкісний трамвай 1, 3 зупинка бул. Вацлава Гавела, трамвай 14, 15 зупинка проспект "Космонавта Комарова" час і номер замовлення (ОБОВ'ЯЗКОВО!) Узгодити за телефонами: 044-383-18-82; 097-527-89-21; 093-25-77-443; 099-208-9831.Оформлене і узгоджене замовлення може забрати будь-хто, але необхідно знати номер замовлення!

Процедура замовлення та її оформлення.

Увага! Кольори (відтінки) товару при відображенні на моніторі залежать від його налаштувань і можуть відрізнятися від реальних.

Для більш точної інформації звертайтеся до оператора за вказаними на сайті телефонними номерами.

Коли Ви вже визначилися з покупками, Ви можете сміливо вирушати за посиланням "Кошик» на сторінку замовлення, де показані всі відібрані Вами товари. Тут Ви зможете відкоригувати їх кількість, видалити непотрібні або помилково вибрані товари. Уважно вивчіть варіанти і відзначте потрібний Вам «Спосіб оплати» і «Спосіб доставки». Заповніть залишені незаповненими віконця, уважно подивіться всі деталі доставки, і якщо все правильно, натисніть кнопку «Замовити товар».

В процесі оформлення Вашого замовлення, воно проходить наступні стадії:

  1.  Підтвердження замовлення - після того як Ви оформили замовлення, комп'ютер автоматично відправляє на вказаний Вами «e-mail»      підтвердження про його отримання. Незабаром замовлення буде оброблено нашим менеджером. Як правило, обробка триває не більше 1-2 годин в робочий час.
  2. Формування замовлення - перше, що ми робимо, обробляючи ваше замовлення, резервуємо його на складі.
  3. Після того, як товар зарезервований, наш менеджер зв'язується з Вами по електронній пошті або по телефону, які Ви вказали в реєстраційній формі, для того, щоб ще раз підтвердити комплектацію і вартість Вашого замовлення. Це допоможе уникнути можливих помилок. На жаль, іноді бувають випадки, коли замовлений Вами товар закінчується на складі, і ми не можемо повністю виконати Ваше замовлення. В цьому випадку ми зв'язуємося з Вами для узгодження подальших дій - відправити спочатку частину замовлення, а відсутні товари доставляти в міру їх появи, дочекатися поки не сформується все замовлення або видалити із замовлення відсутні товари.

Працездатність виробу, відсутність дефектів і комплектність перевіряє покупець в присутності кур'єра при отриманні товару. Відмовившись від перевірки виробу в момент покупки - покупець бере відповідальність за працездатність виробу на себе.

Детальніше

Гарантії

Перш ніж почати використання виробу, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами і посібником по експлуатації. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Всі товари, розміщені на сайті poloski.com і доступні для покупки, мають необхідну документацію і дозволені для продажу в Україні. Термін та умови гарантійного обслуговування кожного конкретного товару зазначений в докладному описі кожної моделі і забезпечується безпосередньо сервісними центрами виробників товару або офіційним постачальником. Зазвичай гарантійні зобов'язання на безкоштовне сервісне обслуговування, обмін, або повернення від 3-х місяців до 5 років. Адреси та контактні телефони сервісних центрів зазначені в розділі каталогу «Детальний опис». Якщо Ви не знаходите інформації про сервісний центр, товару, що продається в нашому інтернет-магазині - Ви можете звернутися до оператора або адміністратора сайту.

Працездатність, відсутність дефектів і комплектність перевіряє Покупець в присутності кур'єра при отриманні товару. Відмовившись від перевірки виробу в момент покупки - Покупець бере відповідальність на себе.

Умови повернення чи обміну

Повернення коштів, сплачених за товар, здійснюється на підставі письмової Заяви, переведенням на банківську карту або ж грошовим переказом «Укрпоштою». Якщо у вас виникла потреба його повернути або обміняти куплений у нас виріб, зробити Ви можете це за попередньою домовленістю з оператором за номерами телефонів: (044) 383-91-18; (099) 208-98-31; (093) 25-77-44-3; (097) 527-89-21 Діючи згідно Закону України «Про захист прав споживача» і ст.9 Ви можете протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:

• якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формами.

• не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:

1. купити будь-який інший товар;
2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару (за винятком комісії банку, комісії платіжної системи та інших додаткових платежів), написавши Заяву в довільній формі із зазначенням всіх обставин, суми на ім'я ФОПа від котрого був отриманий Товар;
3. поміняти товар на такий же при першому ж його надходженні в продаж.
При поверненні має бути збережено:

  • повна комплектація товару; цілісність всіх компонентів упаковки;
  • товарний вигляд виробів; документ про оплату (товарний чек, квитанція банку);
  • гарантійний талон (якщо передбачений).

Які товари не підлягають обміну та поверненню?

Зверніть увагу, що не підлягають поверненню або обміну, відповідно до постанови "Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів "від 19 березня 1994р. N 172": Товари медичного призначення; Товари сан. гігієни та особистого користування; Корсетні і панчішні вироби.

Гарантійні зобов'язання не поширюються в наступних випадках:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Хто оплачує послуги з пересилання?

Якщо куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцеві, то зворотну відправку, а також пересилання грошей (післяплатою) оплачує покупець.
У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе інтернет-магазин.

Детальніше