Набір Акку-Чек Актив включає в себе:
1. Безпосередньо глюкометр «Акку Чек Актив» (виробництво Німеччина)
2. Тест-смужки «Акку Чек Актив» 10 шт. у комплекті!!!
3. Система для проколу з регулюванням глибини проколу Софтлікс
4. Ланцети до системи для проколу (10 шт.)
5. М'яка сумочка - чохол
6. 1 батарейка для проведення 1 000 вимірювань
Глюкометр Accu-chek Active забезпечує точний результат через 5 секунд
Дивитись Відеоогляд.
Виробник змінив зовнішній вигляд глюкометра Accu-chek Active. Тест-смужки не змінилися! Тільки глюкометр! Комплектація і властивості приладу не змінилися.
Для тих, хто вже придбав або тільки збирається придбати новий глюкометр, ми підготували список відповідей на найбільш популярні питання, які можуть виникнути в процесі експлуатації.
• Як можна відрізнити нові тест-смужки Акку-Чек Актив від попередніх тест-смужок? Різні тест-смужки мають різні артикули, номер артикулу розташований на упаковці і тубусі з тест-смужками. Тест-смужки Акку-Чек Актив з поліпшеним хімічним складом мають артикул 06656757227, тест-смужки Акку-Чек Актив № 50 попередньої версії мають артикул 05144418227. Також існує різниця в дизайні упаковок. Тест-смужки Акку-Чек Актив з поліпшеним хімічним складом мають зелений кодовий чіп і зелене тестове поле (в попередній версії тест-смужок тестове поле і чіп були оранжевого кольору). На упаковку тест-смужок з поліпшеним хімічним складом нанесено спеціальний символ, що означає незалежність результату вимірювання від мальтози.
• Чи можна використовувати нові тест-смужки Акку-Чек Актив (зелений чіп) з глюкометром Акку-Чек Актив, який був придбаний в 2010 році? Тест-смужки Акку-Чек Актив з поліпшеним хімічним складом (зелений чіп) можна використовувати з усіма глюкометрами Акку-Чек Актив, незалежно від дати придбання глюкометра.
• Чи можна з новим глюкометром Акку-Чек Актив користуватися попередньою версією тест-смужок? Так, можна, якщо термін придатності смужок закінчується не раніше липня 2014 року.
• Як працює глюкометр Акку-Чек Актив? На кожній тест-смужці Акку-Чек Актив є тестове поле, що містить індикаторні хімічні речовини. Нанесення краплі крові на це тестове поле викликає хімічну реакцію і, як наслідок, зміна колірного фарбування тестового поля. Глюкометр реєструє зміну колірного фарбування тестового поля і, за допомогою кодового чипа, що містить інформацію специфічну для даного лота, конвертує електронний сигнал в результат аналізу, який Ви бачите на дисплеї глюкометра. Отримати кваліфіковану консультацію про прилади, і про те, як користуватися приладами Accu Chek можна у нашого консультанта, зателефонувавши на наші телефони. Вставте нову тест-смужку в прилад, поки вона не стане на місце. Помаранчева ділянка повинна бути спрямована вгору, а стрілки повинні вказувати в напрямку куди вставляється тест-смужка. Апарат автоматично включиться. Переконайтеся, що номер коду на дисплеї відповідає коду на контейнері з тест-смужками. Якщо номер збігається, то емблема тест-смужка і миготлива крапля крові з'явиться на дисплеї. Використовуйте пристрій для проколювання пальця - коліть сторону пальця. Обережно стисніть кінчик пальця, щоб зробити невелику краплю крові. Доторкніться краплею крові до центру квадрата помаранчевого майданчика, поки не з'явиться пісочний годинник. Ваші результати з'являться на дисплеї. Лічильник автоматично вимикається, коли ви витягаєте тест-смужку.
Оплата
Готівкові при отриманні: Оплата готівкою при отриманні в будь-якому місті, де є представництва «Нової Пошти» (від 1 до 5 днів).Оплата готівкою кур'єру - цей спосіб оплати застосовується лише при доставці по Києву та передмістю.
Найближчим часом буде можлива служба доставки «Meest ПОШТА» дивіться карту відділень у Вашому місті тут.
Онлайн-оплата кредитною та дебетовою картою за допомогою сервісу WayForPay.
"Адресна доставка до дверей по Україні" - згідно з тарифами обраної служби Доставки.
Безкоштовно від 5000 грн., Або за умовами спеціальних акцій протягом доби після узгодження замовлення - після узгодження дати, часу і способу оплати з співробітником medi Plus.
Самовивіз
- Пункт видачі замовлень №1 в м. Київ тільки в будні дні, крім суботи, неділі та святкових днів з 9-00 до 17-00, субота з 10-00 до 15-00 (район Медмістечко, інститут ім. Шалімова) Магазин -партнер «Мед. Техніка »бул. Вацлава Гавела, 18, 2 поверх, 44 або 27 павільйон. Дістатися - швидкісний трамвай 1, 3 зупинка бул. Вацлава Гавела, трамвай 14, 15 зупинка проспект "Космонавта Комарова" час і номер замовлення (ОБОВ'ЯЗКОВО!) Узгодити за телефонами: 044-383-18-82; 097-527-89-21; 093-25-77-443; 099-208-9831.Оформлене і узгоджене замовлення може забрати будь-хто, але необхідно знати номер замовлення!
Процедура замовлення та її оформлення.
Увага! Кольори (відтінки) товару при відображенні на моніторі залежать від його налаштувань і можуть відрізнятися від реальних.
Для більш точної інформації звертайтеся до оператора за вказаними на сайті телефонними номерами.
Коли Ви вже визначилися з покупками, Ви можете сміливо вирушати за посиланням "Кошик» на сторінку замовлення, де показані всі відібрані Вами товари. Тут Ви зможете відкоригувати їх кількість, видалити непотрібні або помилково вибрані товари. Уважно вивчіть варіанти і відзначте потрібний Вам «Спосіб оплати» і «Спосіб доставки». Заповніть залишені незаповненими віконця, уважно подивіться всі деталі доставки, і якщо все правильно, натисніть кнопку «Замовити товар».
В процесі оформлення Вашого замовлення, воно проходить наступні стадії:
Працездатність виробу, відсутність дефектів і комплектність перевіряє покупець в присутності кур'єра при отриманні товару. Відмовившись від перевірки виробу в момент покупки - покупець бере відповідальність за працездатність виробу на себе.
Гарантії
Перш ніж почати використання виробу, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами і посібником по експлуатації. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Всі товари, розміщені на сайті poloski.com і доступні для покупки, мають необхідну документацію і дозволені для продажу в Україні. Термін та умови гарантійного обслуговування кожного конкретного товару зазначений в докладному описі кожної моделі і забезпечується безпосередньо сервісними центрами виробників товару або офіційним постачальником. Зазвичай гарантійні зобов'язання на безкоштовне сервісне обслуговування, обмін, або повернення від 3-х місяців до 5 років. Адреси та контактні телефони сервісних центрів зазначені в розділі каталогу «Детальний опис». Якщо Ви не знаходите інформації про сервісний центр, товару, що продається в нашому інтернет-магазині - Ви можете звернутися до оператора або адміністратора сайту.
Працездатність, відсутність дефектів і комплектність перевіряє Покупець в присутності кур'єра при отриманні товару. Відмовившись від перевірки виробу в момент покупки - Покупець бере відповідальність на себе.
Умови повернення чи обміну
Повернення коштів, сплачених за товар, здійснюється на підставі письмової Заяви, переведенням на банківську карту або ж грошовим переказом «Укрпоштою». Якщо у вас виникла потреба його повернути або обміняти куплений у нас виріб, зробити Ви можете це за попередньою домовленістю з оператором за номерами телефонів: (044) 383-91-18; (099) 208-98-31; (093) 25-77-44-3; (097) 527-89-21 Діючи згідно Закону України «Про захист прав споживача» і ст.9 Ви можете протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:
• якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формами.
• не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи.
Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:
1. купити будь-який інший товар;
2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару (за винятком комісії банку, комісії платіжної системи та інших додаткових платежів), написавши Заяву в довільній формі із зазначенням всіх обставин, суми на ім'я ФОПа від котрого був отриманий Товар;
3. поміняти товар на такий же при першому ж його надходженні в продаж.
При поверненні має бути збережено:
Які товари не підлягають обміну та поверненню?
Зверніть увагу, що не підлягають поверненню або обміну, відповідно до постанови "Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів "від 19 березня 1994р. N 172": Товари медичного призначення; Товари сан. гігієни та особистого користування; Корсетні і панчішні вироби.
Гарантійні зобов'язання не поширюються в наступних випадках:
Хто оплачує послуги з пересилання?
Якщо куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцеві, то зворотну відправку, а також пересилання грошей (післяплатою) оплачує покупець.
У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе інтернет-магазин.