Корсет ортопедичний protect.CSB

В наявності

Корсет ортопедичний protect.CSB

артикул protect.CSB
5180,00 грн
Розмір:

protect.CSB - це спинний ортопедичний корсет для корекції постави. Цей виріб був розроблений виключно для лікування хребта і для застосування на неушкодженій шкірі.

Склад матеріалу:

Поліамід, еластан, поліуретан, нейлон, дорластан

Особливості

  • Система ременів виправляє грудний відділ хребта
  • Поліпшення постави завдяки активації м'язів
  • Правильна постава стане звичкою

Переваги:  

  • Ортопедичний корсет майже непомітний під одягом.
  • Підтримувальні пластинчаті алюмінієві стержні для посилення м'язів спини і стабілізації м'язів.
  • Високоеластична система ременів для більшого комфорту.
  • Петля, що адаптується для індивідуального розташування системи ременів.
  • Еластичні ремені можна вкоротити до бажаної довжини.

Механізм дії:  

  • Ортопедичний корсет випрямляє торс завдяки активації м'язів спини, тим самим зменшуючи кіфоз.
  • Таким чином, стимулюються власні м'язові резерви тіла.
  • Бічні підтримуючі ремені легко налаштовуються, тим самим дозволяючи легко адаптувати корсет в залежності від потреб пацієнта.
  • Система ременів аналогічна рюкзаку: вона відводить плечі назад, не порушуючи при цьому рухливість плечей і рук.
  • Якщо ортопедичний корсет підібраний оптимально, пацієнт буде відчувати полегшення болю і підвищення рухливості.
  • Якщо при носінні ортопедичного корсета Ви відчуваєте надмірний біль, або Ваш стан погіршується, негайно зніміть виріб і зверніться до лікаря або в магазин медичних товарів.

Інструкції з надягання / підгонки:  

  • Спочатку розстібніть обидві застібки-липучки.
  • Одягніть корсет, як рюкзак, протягнувши руки через петлі еластичних ременів.
  • Потім щільно натягніть верхній ремінь так, щоб не викликати дискомфорту, і застебніть його на животі.
  • Потім натягніть нижній ремінь і пристебніть його під ременем, який Ви попередньо пристібнули в ділянці живота.

Інструкції з застосування:  

  • Якщо ремені надто довгі, їх можна вкоротити, підрізавши ремінь зліва.
  • Для цього ремінь прошитий ниткою з відповідними інтервалами.
  • Потім перевірте стан ортопедичного корсета.
  • Систему застібок-липучок можна регулювати на спині, тим самим адаптуючи виріб в залежності від потреб пацієнта.

Інструкції з догляду:  

  • Виріб слід прати вручну, переважно з миючим засобом medi clean.
  • Не відбілювати.
  • Сушити природним шляхом.
  • Не прасувати.
  • Не піддавати сухому чищенню.

Показання

  • Порушення постави, відхилення постави або відхилення хребта
  • Болі в ділянці хребта, пов'язані з порушенням постави
  • Слабкість і / або дисбаланс м'язів спини
  • Сутулість з хронічним болем у спині

Протипоказання:  

  • До теперішнього часу невідомі.
  • При правильному застосуванні протипоказання відсутні.
  • Перед застосуванням виробу слід порадитися з лікарем, якщо у Вас: захворювання або пошкодження шкіри в місці застосування виробу, особливо при наявності явних ознак інфекції (висока температура, набряк або почервоніння).




 

Детальніше
Розмір
M, L, S-X, XL, S
Можливий кольор
Сірий
Детальніше

Оплата і доставка

Оплата

Готівкові при отриманні: Оплата готівкою при отриманні в будь-якому місті, де є представництва «Нової Пошти»  (від 1 до 5 днів).Оплата готівкою кур'єру - цей спосіб оплати застосовується лише при доставці по Києву та передмістю. 

Найближчим часом буде можлива служба доставки «Meest ПОШТА» дивіться карту відділень у Вашому місті тут.

Онлайн-оплата кредитною та дебетовою картою за допомогою сервісу WayForPay.

Пункт видачі Замовлень і варіанти Доставки

"Адресна доставка до дверей по Україні" - згідно з тарифами обраної служби Доставки.

Безкоштовно від 5000 грн., Або за умовами спеціальних акцій протягом доби після узгодження замовлення - після узгодження дати, часу і способу оплати з співробітником medi Plus.

Самовивіз
- Пункт видачі замовлень №1 в м. Київ тільки в будні дні, крім суботи, неділі та святкових днів з 9-00 до 17-00, субота з 10-00 до 15-00 (район Медмістечко, інститут ім. Шалімова) Магазин -партнер «Мед. Техніка »бул. Вацлава Гавела, 18, 2 поверх, 44 або 27 павільйон. Дістатися - швидкісний трамвай 1, 3 зупинка бул. Вацлава Гавела, трамвай 14, 15 зупинка проспект "Космонавта Комарова" час і номер замовлення (ОБОВ'ЯЗКОВО!) Узгодити за телефонами: 044-383-18-82; 097-527-89-21; 093-25-77-443; 099-208-9831.Оформлене і узгоджене замовлення може забрати будь-хто, але необхідно знати номер замовлення!

Процедура замовлення та її оформлення.

Увага! Кольори (відтінки) товару при відображенні на моніторі залежать від його налаштувань і можуть відрізнятися від реальних.

Для більш точної інформації звертайтеся до оператора за вказаними на сайті телефонними номерами.

Коли Ви вже визначилися з покупками, Ви можете сміливо вирушати за посиланням "Кошик» на сторінку замовлення, де показані всі відібрані Вами товари. Тут Ви зможете відкоригувати їх кількість, видалити непотрібні або помилково вибрані товари. Уважно вивчіть варіанти і відзначте потрібний Вам «Спосіб оплати» і «Спосіб доставки». Заповніть залишені незаповненими віконця, уважно подивіться всі деталі доставки, і якщо все правильно, натисніть кнопку «Замовити товар».

В процесі оформлення Вашого замовлення, воно проходить наступні стадії:

  1.  Підтвердження замовлення - після того як Ви оформили замовлення, комп'ютер автоматично відправляє на вказаний Вами «e-mail»      підтвердження про його отримання. Незабаром замовлення буде оброблено нашим менеджером. Як правило, обробка триває не більше 1-2 годин в робочий час.
  2. Формування замовлення - перше, що ми робимо, обробляючи ваше замовлення, резервуємо його на складі.
  3. Після того, як товар зарезервований, наш менеджер зв'язується з Вами по електронній пошті або по телефону, які Ви вказали в реєстраційній формі, для того, щоб ще раз підтвердити комплектацію і вартість Вашого замовлення. Це допоможе уникнути можливих помилок. На жаль, іноді бувають випадки, коли замовлений Вами товар закінчується на складі, і ми не можемо повністю виконати Ваше замовлення. В цьому випадку ми зв'язуємося з Вами для узгодження подальших дій - відправити спочатку частину замовлення, а відсутні товари доставляти в міру їх появи, дочекатися поки не сформується все замовлення або видалити із замовлення відсутні товари.

Працездатність виробу, відсутність дефектів і комплектність перевіряє покупець в присутності кур'єра при отриманні товару. Відмовившись від перевірки виробу в момент покупки - покупець бере відповідальність за працездатність виробу на себе.

Детальніше

Гарантії

Перш ніж почати використання виробу, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами і посібником по експлуатації. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Всі товари, розміщені на сайті poloski.com і доступні для покупки, мають необхідну документацію і дозволені для продажу в Україні. Термін та умови гарантійного обслуговування кожного конкретного товару зазначений в докладному описі кожної моделі і забезпечується безпосередньо сервісними центрами виробників товару або офіційним постачальником. Зазвичай гарантійні зобов'язання на безкоштовне сервісне обслуговування, обмін, або повернення від 3-х місяців до 5 років. Адреси та контактні телефони сервісних центрів зазначені в розділі каталогу «Детальний опис». Якщо Ви не знаходите інформації про сервісний центр, товару, що продається в нашому інтернет-магазині - Ви можете звернутися до оператора або адміністратора сайту.

Працездатність, відсутність дефектів і комплектність перевіряє Покупець в присутності кур'єра при отриманні товару. Відмовившись від перевірки виробу в момент покупки - Покупець бере відповідальність на себе.

Умови повернення чи обміну

Повернення коштів, сплачених за товар, здійснюється на підставі письмової Заяви, переведенням на банківську карту або ж грошовим переказом «Укрпоштою». Якщо у вас виникла потреба його повернути або обміняти куплений у нас виріб, зробити Ви можете це за попередньою домовленістю з оператором за номерами телефонів: (044) 383-91-18; (099) 208-98-31; (093) 25-77-44-3; (097) 527-89-21 Діючи згідно Закону України «Про захист прав споживача» і ст.9 Ви можете протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:

• якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формами.

• не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:

1. купити будь-який інший товар;
2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару (за винятком комісії банку, комісії платіжної системи та інших додаткових платежів), написавши Заяву в довільній формі із зазначенням всіх обставин, суми на ім'я ФОПа від котрого був отриманий Товар;
3. поміняти товар на такий же при першому ж його надходженні в продаж.
При поверненні має бути збережено:

  • повна комплектація товару; цілісність всіх компонентів упаковки;
  • товарний вигляд виробів; документ про оплату (товарний чек, квитанція банку);
  • гарантійний талон (якщо передбачений).

Які товари не підлягають обміну та поверненню?

Зверніть увагу, що не підлягають поверненню або обміну, відповідно до постанови "Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів "від 19 березня 1994р. N 172": Товари медичного призначення; Товари сан. гігієни та особистого користування; Корсетні і панчішні вироби.

Гарантійні зобов'язання не поширюються в наступних випадках:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Хто оплачує послуги з пересилання?

Якщо куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцеві, то зворотну відправку, а також пересилання грошей (післяплатою) оплачує покупець.
У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе інтернет-магазин.

Детальніше