Чоловічі компресійні гольфи з бавовною VenoTrain Business. Додатково волокна Timbrelle® забезпечують першокласний комфорт носіння з терморегуляцією.
Висока еластичність Lycra®, м'яка і дуже широка гумка, що підтримує, гарантують легкість надягання і правильне положення при носінні.
Високоякісний трикотаж із класичною ребристою структурою.
Інноваційна комбінація матеріалів.
Посилена підошва.
Timbrelle® – високотехнологічні волокна для забезпечення антисептичного впливу на шкіру стопи.
КЛАС КОМПРЕСІЇ 2 клас (23-32 мм рт ст.)
ПОКАЗАННЯ
сильні набряки ніг, що не проходять до ранку.
часті нічні судоми литкових м'язів.
розширені вени завдовжки більше 5см, множинні розширені вени, варикозні вузли без трофічних порушень.
профілактика венозного тромбозу.
гострий тромбофлебіт.
профілактика рецидиву венозної трофічної виразки
стан після склеротерапії та видалення вен.
набряки ніг та будь-які прояви варикозу на фоні вагітності та в післяпологовому періоді.
ПЕРЕВАГИ
Інноваційна комбінація матеріалів:
вміст бавовни забезпечує матовий ефект трикотажу та комфорт носіння.
Високотехнологічне антибактеріальне волокно TIMBRELLE забезпечує комфорт та оптимальний вологообмін.
висока еластичність, м'яка та широка гумка гарантують зручність використання.
класична ребриста структура дозволяє використовувати його чоловікам щодня.
посилена підошовна частина виробів забезпечує зносостійкість.
ПРОТИПОКАЗАННЯ
хронічні облітеруючі захворювання артерій, коли регіонарний тиск систоли на a.tibialis posterior нижче 80 мм рт. ст.
важкі форми діабетичної полінейропатії та ангіопатії.
декомпенсована серцево-легенева недостатність.
трофічні виразки невенозної етіології
гостра інфекція м'яких тканин.
септичний флебіт.
індивідуальна нестерпність матеріалу.
Порушення чутливості.
СКЛАД
Оплата
Готівкові при отриманні: Оплата готівкою при отриманні в будь-якому місті, де є представництва «Нової Пошти» (від 1 до 5 днів).Оплата готівкою кур'єру - цей спосіб оплати застосовується лише при доставці по Києву та передмістю.
Найближчим часом буде можлива служба доставки «Meest ПОШТА» дивіться карту відділень у Вашому місті тут.
Онлайн-оплата кредитною та дебетовою картою за допомогою сервісу WayForPay.
"Адресна доставка до дверей по Україні" - згідно з тарифами обраної служби Доставки.
Безкоштовно від 5000 грн., Або за умовами спеціальних акцій протягом доби після узгодження замовлення - після узгодження дати, часу і способу оплати з співробітником medi Plus.
Самовивіз
- Пункт видачі замовлень №1 в м. Київ тільки в будні дні, крім суботи, неділі та святкових днів з 9-00 до 17-00, субота з 10-00 до 15-00 (район Медмістечко, інститут ім. Шалімова) Магазин -партнер «Мед. Техніка »бул. Вацлава Гавела, 18, 2 поверх, 44 або 27 павільйон. Дістатися - швидкісний трамвай 1, 3 зупинка бул. Вацлава Гавела, трамвай 14, 15 зупинка проспект "Космонавта Комарова" час і номер замовлення (ОБОВ'ЯЗКОВО!) Узгодити за телефонами: 044-383-18-82; 097-527-89-21; 093-25-77-443; 099-208-9831.Оформлене і узгоджене замовлення може забрати будь-хто, але необхідно знати номер замовлення!
Процедура замовлення та її оформлення.
Увага! Кольори (відтінки) товару при відображенні на моніторі залежать від його налаштувань і можуть відрізнятися від реальних.
Для більш точної інформації звертайтеся до оператора за вказаними на сайті телефонними номерами.
Коли Ви вже визначилися з покупками, Ви можете сміливо вирушати за посиланням "Кошик» на сторінку замовлення, де показані всі відібрані Вами товари. Тут Ви зможете відкоригувати їх кількість, видалити непотрібні або помилково вибрані товари. Уважно вивчіть варіанти і відзначте потрібний Вам «Спосіб оплати» і «Спосіб доставки». Заповніть залишені незаповненими віконця, уважно подивіться всі деталі доставки, і якщо все правильно, натисніть кнопку «Замовити товар».
В процесі оформлення Вашого замовлення, воно проходить наступні стадії:
Працездатність виробу, відсутність дефектів і комплектність перевіряє покупець в присутності кур'єра при отриманні товару. Відмовившись від перевірки виробу в момент покупки - покупець бере відповідальність за працездатність виробу на себе.
Гарантії
Перш ніж почати використання виробу, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами і посібником по експлуатації. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Всі товари, розміщені на сайті poloski.com і доступні для покупки, мають необхідну документацію і дозволені для продажу в Україні. Термін та умови гарантійного обслуговування кожного конкретного товару зазначений в докладному описі кожної моделі і забезпечується безпосередньо сервісними центрами виробників товару або офіційним постачальником. Зазвичай гарантійні зобов'язання на безкоштовне сервісне обслуговування, обмін, або повернення від 3-х місяців до 5 років. Адреси та контактні телефони сервісних центрів зазначені в розділі каталогу «Детальний опис». Якщо Ви не знаходите інформації про сервісний центр, товару, що продається в нашому інтернет-магазині - Ви можете звернутися до оператора або адміністратора сайту.
Працездатність, відсутність дефектів і комплектність перевіряє Покупець в присутності кур'єра при отриманні товару. Відмовившись від перевірки виробу в момент покупки - Покупець бере відповідальність на себе.
Умови повернення чи обміну
Повернення коштів, сплачених за товар, здійснюється на підставі письмової Заяви, переведенням на банківську карту або ж грошовим переказом «Укрпоштою». Якщо у вас виникла потреба його повернути або обміняти куплений у нас виріб, зробити Ви можете це за попередньою домовленістю з оператором за номерами телефонів: (044) 383-91-18; (099) 208-98-31; (093) 25-77-44-3; (097) 527-89-21 Діючи згідно Закону України «Про захист прав споживача» і ст.9 Ви можете протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:
• якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формами.
• не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи.
Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:
1. купити будь-який інший товар;
2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару (за винятком комісії банку, комісії платіжної системи та інших додаткових платежів), написавши Заяву в довільній формі із зазначенням всіх обставин, суми на ім'я ФОПа від котрого був отриманий Товар;
3. поміняти товар на такий же при першому ж його надходженні в продаж.
При поверненні має бути збережено:
Які товари не підлягають обміну та поверненню?
Зверніть увагу, що не підлягають поверненню або обміну, відповідно до постанови "Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів "від 19 березня 1994р. N 172": Товари медичного призначення; Товари сан. гігієни та особистого користування; Корсетні і панчішні вироби.
Гарантійні зобов'язання не поширюються в наступних випадках:
Хто оплачує послуги з пересилання?
Якщо куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцеві, то зворотну відправку, а також пересилання грошей (післяплатою) оплачує покупець.
У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе інтернет-магазин.